Search This Blog

Tuesday 26 June 2012

Worst movie I ever seen

Sometimes  apa yg kita expect x seperti realiti sebenar. Bak kata pepatah" indah khabar dari rupa". Kdg 2 kita lihat promosi ngan poster sesuatu movie mcm best tp bila tgk mmg fail.  Ad producer filem yg hnya menjual nama pelakon terkenal utk sesbuah film tp jln citer mmg out. Silap2 citer tamil lg best dr Hollytwood Serius, Bg aku kalo nk jual brg atau servis biarlah berkualiti. Maksud aku sesuatu yg di buat dr hati dan bukan mengejar keuntungan semata2. Org sanggugp bayar servis yg mahal tp puashati dr beli brg yg x de kualiti walaupun murah. So this is some of worst movie I ever seen.

1. Buried
Aku x faham mcmana filem mcm ni buleh lepas msk cinema. Hnya bermodal blackberry ngan pelakon terkenal Ryn Reynold yg baring dlm coffin dan lighter  boleh jd movie dr mula smpi hbs . Menceritakan  tebusan U.S citizen di Iraq meminta bantuan . Konnon kreatif  tp hampeh.

2. Book of Eli
 Antra Filem yg membuatkan aku tertidur. Serius x pernah aku tertidur tgk movie selain citer ni.Walaupun mesej dia mcm ok iaitu menyelamatkan buku  yg penting tp jln citer boring dan boleh dijangka.



3. Pandorum
Mengulangi  resipi yg sama mcm citer alien iaitu kisah angkasawan yg tersedar dr kapsul masa dan diserang makhluk berbahaya . Scene yg boleh dijangka dan x de motif. Yg aku x faham poster dia lain tp cerita lain.

4.Blitz
 Mcm tgk drama kepolisan kat TV. Yg plg x boleh belah filem ni keluaran British so slang British mmg pekat, Slh satu filem Jason Statham yg mengecewakan .  X bnyk action tp bnyk bercakap.

2 comments:

  1. Filem book of eli dan pandorum tu ko tgk dgn aku kan..

    ReplyDelete
  2. Yup ms nk tgk pandorum tu trip kat melaka.

    ReplyDelete