Search This Blog

Saturday 9 June 2012

My favourite ASTRO show

ASTRO adalah monopoli tunggal stesen TV berbayar  di Malaysia. Dimiliki oleh org ke-2 terkaya di Malaysia iaitu Dato' Ananda Krishnan. Sebelum ni ad saingan ASTRO  iaitu MEGATV tp dah tutup sbb x laku.  Dalam bynk show kat Astro hnya bbrp show yg mnrk minat aku , So this is my list......

Pawn star
Menjual brg rare
 
American pickers

Pengumpul brg2 rare

King of restoration
Pembaiki brg rare

American chopper
Membuat chopper yg rare
 Man vs  Wild
Seseorang yg sentiasa "menggemgam pisau" dlm apa jua keadaaan


Mythbuster
Membuat eksperimen yg rare



2 comments:

  1. Sume yg ko senaraikan tu Sume rancangan feveret aku..teringat Kita sama2 tengok mythbuster waktu rehat dekat kantin dulu. Sekarang aku layan sorang2 je bro. Kadang2 lepak dengan rizal dan faizal.

    ReplyDelete
  2. Page ko memang menarik bro..aku layan banyak gak blog2 yg lain dan aku rasa blog ko memang best.ko memang ada potensi jadi blogger yg baik, cuma kena rajin update je..keep it up bro...

    ReplyDelete