Search This Blog

Sunday 17 June 2012

ADTEC TAIPING CARNIVAL

 Hari ni ADTEC  Taiping  dijadikan lokasi Program Jelajah Janji Ditepati selepas Sarawak dan Johor. Semenjak 2 menjak ni bnnyk sngat program carnival yg dijalankan. Pengisian program pun x banyk beza. Ad gerai jualan , gerai jabatan kerajaan & swasta dan persembahan  artis.Aku tengak bnyk pengunjung yg usung goodie bag dgn bnyk info dlm bag tersebut.Ada yg bwk smpi 2,3 bag. Bangla pun dapat. Aku x pasti maklumat yg cuba disampaikan dibaca oleh pengunjung tsbt,  Dlm bnyk2 gerai hanya satu gerai yg menarik minat aku iaitu gerai ATM. Pameran senjata. Mcm senjata ad. Ad sniper rifle, steyr, bazooka, mortar ngan mesingan. Dpt pegang senjata betul adalah satu perasaan yg marvelous bg peminat cerita aksi ngan game aksi mcm aku ni especially dapt target sniper rifle. One shot One kill.

Senapang Browning machine gun buatan U.S



 Magnum Sniper Rifle buatan U.K. Anggaran jarak tembakan 300-500 meter.



Dr. kiri Carbine, Steyer, M4 with rokect launcher




Ghillie suit (Pakaian camoflage rasmi sniper)


4 comments:

  1. Mi masih macam dulu. Minat dengan sniper. Dapat menembak ke?

    ReplyDelete
  2. Mn dpt kecuali kalo aku masuk training commando. Br lps main game Sniper Ghost warrior. Lyn gak

    ReplyDelete
  3. Main dekat pc ke? Aku layan game bola je. kau dah angkat x-box ke. Bila nak Jalan2 kluang bro. Rajin2 lah update blog kau bro coz aku memang follow blog kau.

    ReplyDelete
  4. Ok bro aku cuba update blog aku sebnyk mungkin. Thanx

    ReplyDelete