Search This Blog

Monday 14 January 2013

New year 2013

 Salam . Semoga berada dalam rahmat Allah. Sebelum aku mulakan apa2 aku nak flashback blk apa target aku tahun lepas. Blog ni pun dah bersawang. Ni baru nk cuci . Hujung tahun lps aku menghilangkan diri jap utk islah diri utk persiapan tahun ni.  Tahun lepas aku buat beberpa target Antaranya :
-Nak beli rumah
-Basikal
-Marathon
-Fitkan badan
-Kahwin
So this is resault early 2013
-Alhamdulillah rumah dah dpt kunci .cuma kena cuci dan tambah apa yg patut
-Basikal pun dah beli . Basikal lipat raliegh rege dlm RM7xx .Tahun ni br nk start cycling pelan2 .
  Aksesori pun dah ada
-Tahun lepas ada event marathon kat Taiping tp aku x join sbb dianjurkan oleh Rotary Club yg  sering di kaitkan dgn  freemason. Lgpun dia start pkl 4 pg . Biar btul
- Target 6 pac & jg mkn . Mcm x jalan jer  jer. 
-Kahwin?...No comment
Tahun ni plak trget
    * Usaha utk dtgkan kesempurnaan iman dan amal dlm hidup aku
    * Cuba libatkan diri dlm bisnes
    * Fitkan bdan. Azam tiap2 tahun
    *Beli easy rider . Vulcan @ Virago mayb
    *Kahwin bila tiba waktunya
..................................................////////////?????????????????????



1 comment:

  1. Bro..gambar rumah ko mana?janji nk letak..aku nk tgk pic rmh ko..

    ReplyDelete