Search This Blog

Friday 9 November 2012

Celica

 Baru2 ni member aku angkat kete sport 2nd . Toyota celica. Cc 1.8. Dia ni ada buat kerja luar part time. Sewa  kelengkapan pengantin. No wonder boleh angkat kete idaman . Lgpun bujang lagik . Apa lg minta test drive lahhh. Bg aku dr segi luaran celica ni mmg nmpk gns berbanding Prelude, Integra tp dr segi performance bg aku hnya tahap bisa2 sahaja. Enjin ni jenis N/A  an ada soft turbo. Kbnykn bisnesman  membeli  kereta mewah sbgi strategi perniagaan utk menarik disamping minat tersendiri. Yer lah kalo org tgk keta  mewah first imperssion mesti rs bisness diorang  running good. Kbnyakan kontraktor ngan MLM yg guna strategi ni. Aku punya selera kat  kete dah kurang sebbab keta dah ada dan stkt ni mmg x de problem dan dr segi performance kira boleh thn lar. Mungkin  cuba try2 performance bike pulak kot. Ataupun  custom boat sbb sekolah aku x jauh dari muara Kuala Sepetang. Apa pun aku kn utamakan benda penting dulu sblm beli benda2 alah ni dan begantung kpd perancangan dan bajet.

Enjin 1.8 N/A soft Turbo


Nice bodykit

Nice interior


1 comment:

  1. Mi..bila ko nk angkat superbike pulak?atau easy rider ke?

    ReplyDelete